torsdag 23 februari 2012

Min kropp hjärta mig

Jag må vara ganska ineffektiv i jobbet just nu... Men vad gäller träningen ligger jag verkligen på plus, för den har nästan börjat styra mina dagar. Mitt mål är att träna åtminstone tre gånger i veckan. Blir det två gånger får det duga, och blir det fyra eller fem gånger är jag jätteglad. De senaste åtta veckorna har jag i genomsnitt kört tre och ett halvt pass i veckan (tar vi bort de två första veckorna ligger genomsnittet på fyra pass i veckan) – och jag är så nöjd! Min kropp älskar det jag gör.

2 kommentarer:

Fröken Gästrikland sa...

Hurra! Du kommer bli (nej fan, du redan är) skitsnygg!

Johanna sa...

Haha. Jag bryr mig inte jättemycket om att bli snyggare, det bästa är hur jag och kroppen mår. :) (Sen är det förstås skitkul att för första gången i mitt liv se lite muskler på armarna!)

Google Analytics Alternative