onsdag 2 november 2011

Uppstigning 03.30. Inget konstigt alls.

Hur tänkte jag egentligen när jag bokade min flight till London? Ingen aning. Eller jo, jag tror jag tänkte att det är skönt att komma fram i tid, så jag hinner med tåget till Cardiff och är där till lunch. Vad jag däremot inte tänkte på var att för att komma i tid till incheckningen (och om man tänker bakåt – även ta flygbuss och tunnelbana i tid) skulle jag tvingas stiga upp mitt i natten, halv fyra, närmare bestämt. Smart, Johanna, du kommer verkligen vara superpigg på lördag.

4 kommentarer:

Angie sa...

Host host! 04.00 är numera min vanliga tid för uppgång! ;P

Johanna sa...

Herregud. När man vant sig vid att stiga upp nio känns fyra verkligen som mitt i natten...

Anonym sa...

Om du tänker extraknäcka som bagare, så blir det bra träning...;)

Johanna sa...

Usch ja, det är ju sant!

Google Analytics Alternative