lördag 20 augusti 2011

Arga leopardtanten i lågskor























Leopardtröja, leopardlinne, leopardtrosor, leopardsjal, leopardhårspännen. Jag som fram till förra hösten aldrig ägt något leopardmönstrat har nu fått dille. I dag överdrev jag nästan med tre plagg leopardmönstrat – samtidigt. Tantigt värre. Apropå tant var det en kille på krogen här om veckan som klagade på att jag inte hade någon klack på mina skor. Det hade jag. Typ två-tre centimeter, men det var inte tillräckligt för honom. Han tyckte att mina svarta pumps var "farmorsskor". Då fräste jag att han minsann kunde testa själv att gå och dansa i höga klackar en hel kväll innan han uttalar sig, så får vi se om han tycker att det är så trevligt för fötter och knän och rygg. OERGONOMISKT!

Mvh, tanten som aldrig tänker ta på sig höga klackar

2 kommentarer:

Annika sa...

Självklart har mormor farmorsskor, att jag inte tänkte på det tidigare :p

Johanna sa...

Förstås!

Google Analytics Alternative